Tuesday, July 14, 2009

damn tired


hari nih aku letih sgt² nih semua badminton malam semalam......tak pernah² aku rasa penat mcm nih..badan sakit²..keje kat based plak berlambak nak tutup case clear case...mcm² lah....lps tuh melayan kerenah org didalam tuh...mcm² perangai ada....
hbs jadual aku hari nih....nak gi amik pasport pun tak jadi so maybe esk jew lah aku gi amik..adoii itu pun kalau ada org nak bawa aku ..kalau tak pinjam motor org lah pi amik nih hehehehe....kalau ada yg sudi nak bg pinjam motor....
so lps balik keje aku still repair pc kat rumah...sbb aku dah janji ngan org nih nak buat kan dia pc untuk adobe photoshop..cian dia berharap sgt ngan aku...tp tak apa kengkawn punya pasal aku gagah kan gak repair pc....lps² repair pc aku pun format lah pc tuh dalam menunggu format aku baring kat atas katil memikir kan masalah aku nih....sedar tak sedar aku terlelap sampai kul 11 lbh td...nasib baik ada en shuk bos aku kat sini dia tolong aku sattle kan masalah pc tuh....hehehe...thanks en shuk...tanpa ko tak siap keje aku....
sedar...aku sambung keje aku skit install apa yg patut...antivirus , ngan office...update apa yg patut.....buat kerja biar perfect skit...baru org respect kita dalam kerja.....hehehhee....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home