Monday, July 6, 2009

snooker...ohhh...snooker

semalam....en shuk ajak aku lepak main snooker....so aku pun bosan dok kat umah...aku pun follow en shuk g main snooker....rupa²nya ramai penjahat dah tunggu kat sana...dgn niat di hati untuk bermain snooker dengan semangat yg berkobar² aku masuk lah kat kdai snooker.....
ini ada lah pertama kali aku masuk kdai snooker kat kk nih.....dari semangat yg berkobar-kobar jadi rasa mcm nak gelak pun ada sbb aku naik pelik ngan snooker kat sini.....maun tak nya boleh merah 6 biji jew tak ikut law btul....adoii kelakar tull....dgn bangganya aku main lah lawan en shuk...sedar tak sedar....aku main 5 game....tp aku tak tanya harga table ......last2 aku dapat tahu 1 game Rm 2.50...punya lah laju aku dok main ngan en shuk sampai 5 game....tahu aku main bodow2 jew bg lambat habis game tuh hampeh tul... 2.50x5 game = Rm12.50..hampeh..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home