Thursday, July 2, 2009

my first blog at here


salam....

huhuhu...akhirnya berjaya gak aku buat blog..hehehe..maklum aku nih bukan tahu sgt nk buat bnda² mcm nih kan kebiasaan nya org perempuan lew rajin dok buat bnda² mcm nih....tp bila tgk kengkawan yg lain ada blog aku pun rasa nak gak buat blog nih..so aku pun gatai² tangan lah buat blog...

so utk yg pertama kali nya biar aku perkenalkan diri aku nih.....


nama : ahmad bin abdulah ( simple jew )
umur : 24
berasal : mlk / n9 ( tampin / pulau sebang )
hobi : melepak kat umah sambil main game dan bersukan
pekerjaan : technician for navy ( contracktor ) at mawila 2 sabah

so aku pun tak tahu nak taip apa dah kalau ada sebarang pertanyaan just tanya jew lah insyaAllah aku akan jawab dengan sebaik yg mungkin

sekian....



2 Comments:

Blogger RoSe said...

wahhh...dah ada blog..

rajin2lah update tau..jgn jadi cam shuk..angan2 taik ayam jer..hahahha ( jgn mare ek shuk)..hahha

July 6, 2009 at 9:29 PM

 
Blogger ag said...

shuk pun dah lama tak buka kekekekekke

July 8, 2009 at 11:17 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home