Friday, July 3, 2009

demam.......

huuuu.......

hari nih aku tak tahu kenapa badan aku menggigil lain macam.....seperti nak kena cabut nyawa..huuu so hari nih aku cuti nasib baik lah supervisor aku nih ok orgnya...hahhaha...tak ada dia masak gak aku kira dia nih org yg bertanggung jawab gak lah........
berbalik pada demam aku .........mmg terasa lain mcm pg td...sejuk panas..terasa mcm nyawa aku nak ditarik jew....tp pg td redha jew kalau dah sampai waktu....tp amal jariaah tuh aku tak tahu lah hahahha...tp alhamdulillah ptg nih aku rasa ok gak sbb aku berselubung dr pg td sampai kul 2 ptg non stop ngan elektrik tak ada hahahahhaha dengan keadaan panas nya....huuu best tul bila berselubung.....semua peluh keluar.....terasa segar jew bangun td...
bgn jew dari tdo perut aku dah start berbunyi dah....biasa lah dah kul 2 ptg kan ....lapor gilew aku tunggu kepulangan en shuk dari keje.....tp dia lambat hari nih sebab dia follow navy g karambunai pasang barang ict disana....so aku terpaksa lah tunggu beliau sehingga hbs event tuh semua..........

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home